Räcker med två minuter

Varför anstränger man sig ens? Att göra passkoreografi på 30 minuter och över alltså.

Funderar på att köra en 2,5-minuters-klass i morgon istället för min core och sno det här rakt av.




Strikt teknik ska vi ha under de dryga två minuterna förstås. Då kommer vi inte ha en endaste muskel som med glädje vill stiga upp ur sängen på måndag morgon. Armar och rygg kommer att gråta högljutt medans magmusklerna skriker ut sin smärta.

Nå, vad tycker ni? Vanlig tråk-core eller nytänk i form av 2,5-minuterspass?


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av elisabeth

Skit i coren. Kör detta passet istället så ska jag kolla på måndag hur deltagarna mår så får vi se om jag ska gå någon gång.

2012-01-28 @ 16:24:08
Morrat av Åsa

Nu kommer du i morgon och testar nymodigheterna, Bettan! Se så!

2012-01-28 @ 17:37:35
Morrat av Leffe

Det måste ju vara den mest optimala träningen som finns... passet är över på 2,5 min. sen kan man luta sig tillbaks i soffan och känna sig rätt nöjd....

Kör det!! :)

2012-01-29 @ 08:38:29
Morrat av Åsa

Leffe: Ja, det lutar åt det! :)

2012-01-29 @ 10:31:40

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0