Någon är mördad på högskolan

Nix. Hinner inte med det här bloggandet i dag. Läser bok. Och det har precis inträffat ett mord på högskolan i Skövde.
I Den svarta löparen av Kristina Appelqvist. Första delen i serien om Emma Lundgren.
Det som verkar va det bäst med boken är att man inte kan låta bli att undra vilka personerna är. "... personerna är påhittade. Alla eventuella likheter med verkliga personer är förmodligen bara en slump.", skriver Kristina i förordet..
Pfft - förmodligen låter inte alls övertygande. Inte alls.

Således återgår jag nu till den stundande presskonferensen angående mordet.

För övrigt känner jag mig inte fräsch. Har huvudvärk och är allmänt off, kanske därför jag tycker det känns helt ok att lägga sig när klockan i det närmaste precis slagit 22.



 


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Carina

Jag har just börjat på del 3. Jag tycker böckerna är bra. Inte sensationella men lagom puttriga, så där. L



//C

2012-01-06 @ 09:50:21
URL: http://soffbullen.blogspot.com
Morrat av Åsa

Carina: Den här första är i alla fall lättsmält. Och det ÄR kul att det är Skövdemiljö. :) Jag ska absolut fortsätta med de andra.

2012-01-06 @ 10:36:19

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0