Man ser ju främst till andras bästa

Trots att det var veckans bästa spinningklass med A som avsågs i dag när det gällde min egenträning, gladde jag någon annan med min plats. Det var ju 17 (!) reserver på klassen.
Jag ser det helt enkelt som så att jag skänkte en stor mängd glädje till den medmänniska som förhoppningsvis fick betydligt mer nöje av dagens träning än mig när jag avbokade min plats.  Inget konstigt med det. Man gör ju vad man kan för att andra människor ska må bra.

Nähä du - nåt erkännande att latmasken slog till får du aldrig. Aldrig! Ville bara sprida lite medmänsklig glädje helt enkelt. Inget annat.

Snart handboll. Jag vet - jag skulle inte titta. Men måste typ... handboll är lika beroendeframkallande som heroin.



Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Madde

En medmänniska som kom med på passet är mycket glad att du avbokade ;)

2012-01-23 @ 20:35:36
URL: http://madeleinelindholm.blogspot.com/
Morrat av Åsa

Bra, Maddis! Och därför kunde du inte med att kommentera det där med latmasken. Det hade du gjort annars! ;)

2012-01-24 @ 08:33:15

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0