Jag och mormor liksom...

Jaha. Här ska man ha kalas. Mello-kalas med plymer och tiaror. Ihop med en jäkla mormor! Hallå, nu fyller vi inte 70 var för sig, utan 90. Tillsammans. Men likt förbaskat är en av oss mormor. Och det är inte jag.
Ska bli intressant att se hur B ämnar klä sig på vårat glitter- och glamourparty. Om hon intar rollen som glamourdrottning eller fullständigt faller ner i mormorsträsket. Men hey, Lill-babs var väl en sån där ung mormor, där kan finnas lite uppslag.

Jag tror jag kör nån Lena Ph-kreation på festen. Eller möjligtvis Ola Salo - lite mycket bringa kanske, men det kan nog fixas till. Eller Malena Ernman - då kan man ju gå naken, bara fokusera på snygga armar, det hinner jag jobba upp till 10 mars.

Ja ja. Vem bryr sig om allt det där då? B har blivit mormor. Vårt kalas är fullständigt ointressant just nu. Egentligen.  En ny liten varelse har sett dagens ljus. En liten Minnah. Stort grattis till mormor B. Och det samma till mamman och pappan. Fantstiskt!



Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0