Här lagras inte nåt i onödan

Har filat på ett nytt functional toning-pass de senaste dagarna. Svängde in till gymmet en halvtimme innan dagens pass för att se om jag hann öva in det så det kunde presenteras skarpt redan i dag. Det kunde det inte.

Fram med det gamla helt enkelt. Ett pass jag kunnat rabbla mitt i natten om någon väckt mig och frågat nåt. 

Men det där rabblandet har tydligen pressats bakåt i minnet, eller möjligen helt raderats ut, så fort jag började med det nya passet. Kom knappt ihåg hur jag skulle dra igång det gamla ens.

Men det är väl bra att minnet töms, helt onödigt att släpa runt på en massa onödigt krafs i hjärnkontoret. Fast det vore bra om man själv fick ok:a "Vill du verkligen ta bort filerna?" när det är dags för verkställande.

Nu börjar en av årets höjdpunkter - handbolls-EM. Mycket nöje!



Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0