God fortsättning på 2012



Firade in det nya året i nytt hus. Inte nytt hus för mig alltså, men däremot för vännerna.

God mat, härlig stämning och kvällen innehöll allt en nyårsafton ska innehålla.



Musikquiz.
Efter förrätten var det dags för den lilla quizen.
Innan desserten hann vi med den stora.

Tolvslaget skålades in! Med raketer som sig bör.
Och självklart bad i tunna. Undertecknad badkruka höll sig fullt påklädd i bakgrunden.



Jag var mer på tå när det gällde skålandet.



På varje fest av dignitet finns det väl en alkomätare?



Haha, nej då - trean är inte alls promillehalten. Det är bara nedräkning tills det är dags
att blåsa. Vi hade betydligt mer normala nyårsvärden nästan allihop. 4,0 i promillehalt blev det minsann.
Redan innan huvudrätten var uppäten.
Nej, jag lovar. Den alkomätaren var inte helt tillförlitlig.

Efter desserten kom überquizen med stort Ü igång. Den spontana quizen av herr J.
Som inte var slut förrän vid 5.
-- Oj, nu är klockan kvart över fem, sa S helt plötsligt.

Vart tog tiden vägen denna nyårsnatt?

Glad i hågen (och lite i hatten) traskades det till slut hemåt, och sängen äntrades strax innan sju på morgonen.
Den 1/1 2012 tillbringades ömsom sovandes ömsom slötittandes på tv. Orkade inte ens ge mig ut efter
den där pizzan man kunde dödat för.

Hoppas ni också hade en härlig nyårsafton.
Nytt år. Nya möjligheter. Ta vara på det.


Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0