Varför stressa när man kan göra allt i sista minuten?

Tisdag i morgon. Tiden går alldeles för fort eller också har jag en en hel jäkla massa att-göra staplat på hög och får inte tummen ur.
Kom precis på att det är Vasaloppsspinning på lördag. Bra om man har sin 35-minuterssträcka (av totalt tre timmar tillsammans med de andra instruktörerna) klar innan lördagen knackar på dörren. Jag som hatar att leta musik i sista minuten. Dessutom har jag lite ångest för dom här tre timmarna med spinning. Eftersom höften inte precis jublar av smärtfrihet. Men jag har ju bara sju timmars träning kvar innan lördag. Fem klasser leder jag själv och dessutom har jag i kalendern planerat in två egenträningstimmar. Då borde det onda ha härdats bort. (Fast jag känner mer och mer att träna-bort-smärtan-metoden kanske inte är den helt optimala lösningen den här gången.)

Nåväl. Tisdag i morgon som sagt. Och dagens höjdpunkt blir hårklippning. Hos bästa Niclas, slentrianens mästare (som vi båda är mycket nöjda med), som kommer att bli lätt chockad när jag ber honom klippa mig så jag liknar schlagerdivan jag planerat vara på mello-festen. Lycka till säger jag redan nu.


Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0