Underbar dag

Alla blir lite, lite gladare och mer uppåt med strålande solsken ute. Det riktigt kändes i luften bland besökarna på gymmet i dag. Jösses vad mycket trevligt folk det finns.

Och dessutom gick mina klasser gick som på räls i dag. Det var inte ens jobbigt. Och då höll vi ju ändå på i dryga två timmar. Kan bero på att jag faktiskt vilat från träningen i tre hela dagar! Tänkte nämligen jag skulle vila bort höftsmärtan. Pffft. Nu har jag försökt och det funkar inte kan jag berätta. Nu trycker jag på med träning maximalt resten av veckan så får vi se om det funkar att göra som vanligt. Skrämma bort det onda liksom. Det har funkat förr så varför inte denna gång också?

Trots att det varit en lång jobbdag i dag från kvart i åtta i morse till åtta i kväll med bara en dryg timmes paus hemma för att byta om till träningskläder känner jag mig fortfarande rätt pigg och fräsch. Då har dagen definitivt fått med beröm godkänt! Fler såna dagar, tack!

Hoppas du hade en lika bra dag du också.


Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0