Taggar ner lite nu

Det var sjutton vad det bokas och planeras till höger och vänster här i stugan.
 Det är trevligt, men nu får det nog lugna ner sig lite.




Här har man lite att stå i för att rodda runt det häringa kalajset. 
Har inte hittat nån outfit än. Det vore bra att fixa det snart känner jag.
 




En liten promenix i Nyhavn gör inte alls ont. Ser fram mot det!
(Bilden från Wikipedia)




Hej Grekland! Ska bli kul att ses igen.
Om nu nåt finns kvar förstås när det blir så dax. Kanske får ha drachmer istället för euro med mig.
Kändes värt att gardera med av- och ombokningsskydd.




Yes! Ola Salo som Jesus. Mycket trevligt. På Göta Lejon (bilden tog jag från deras hemsida) i Stockholm.
Med hotellfrukost. Förstås.


Låter bokningsådran vila sig lite nu och tar mig tillbaka till nuet. 
Tills nåt nytt jag bara inte kan motstå dyker upp.
Det dröjer väl förmodligen inte så länge om jag känner mig själv rätt.


 


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Spader Madame

Klickfingret har skött sig!

2012-02-16 @ 14:57:33
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com/
Morrat av Åsa

Spader: Haha, ja det var ett väldans schvung i fingret. :)

2012-02-16 @ 21:18:24

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0