Härlig helg då rå

Helgen slut. Punkt.

Trevlig sådan med möe (ja, vi säger så på västgötska när vi menar mycket) mat, kalas och shopping. Och... sol och vårkänslor.

Fick pallra mig in på gymmet i dag för att köra mina klasser. Det är extremt tungt när man har den där hugga-av-sig-foten-känslan för att få slippa. Men när man väl är där är det värt hur mycket som helst. Bästa deltagarna finns på Actic i Skövde. Bästa alla kategorier. Ni får alla en Oscarsstatyett. En alldeles egen var.
Och instruktörerna får en. Allihop jag stötte på i dag. Ni är fantastiska!
Ni andra jag inte träffade på. Här har ni också en statyett - en var, det ska ni ha!

Asch. Vi gör så här. Alla får en sån där Oscarsgrej i kväll. Varenda kotte.

För satan vad vi är grymma. Allihop! Sträck på dig och låt det sjunka in. Nu tar vi en ny vecka med Oscarsstatyetten hängande runt halsen och visar hur bra vi är.




Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0