Ha ha ha ha, skönt att skratta ända från tårna och hela vägen upp

Funderar på om Madde hämtat sig från chocken efter vårt 13 personer långa intåg på gymmet i dag för att hänga av kläderna innan det var dags för föreställningen. Arenans garderober svämmade nämligen över av köer, vem orkar köa? 

Tog 50 minuter att få maten på O'Learys. Trots bantad meny, eftersom det var sååå många beställningar så dom ville skeppa ut maten snabbt. No further comments on that.



Fota, fota....



Vänta, vänta...



Linslusbild. Finns en på mig också, men jag kastar mig fram för att få va med, men det blev bara suddigt. But I know the feeling. Att man bara måste va med om man kan!



Spänd förväntan! Uppspelt, som sagt!



Här är dom ju! Men va då, det ser ni väl att det är Schyffert som står upp och Lindström som sitter ner, det är ju knivskarp skärpa och nästan inget motljus alls.

Satan vad bra det var! Har inte skrattat så här riktigt gott, så där så man kiknar och det nästan krampar i magen, på hur länge som helst faktiskt. Befriande!
Har ni minsta lilla tanke på att gå på en enda föreställning i år. Ta Ljust och fräscht. Kolla turnéplanen. Finns det bara biljetter kvar i... ja, låt säga Bangladesh om nu så vore fallet, så är det definitivt väl värt varenda öre! Jag lovar. 

Sen höll Affe på att trilla ur bilen, när jag råkade kläcka ur mig att Lindström faktiskt är sexig.

-- Men va fn, det är ju en liten tjock gubbe, skrek (trots att vi åkte i en jätteliten bil och jag inte hade haft en chans att missa vad han ville förmedla även om han hade viskat) han från framsätet.

Lena höll med mig. Tror jag. På ett lite diplomatiskt sätt. 

-- En sexig liten gubbe då! sa jag, och klev ur bilen utanför mitt.

Tusen tack till alla inblandade, inte minst ni som deltog "off stage", för en riktig höjdarkväll!


Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0