Disabled

Kom farande som ett jehu ut till soptunnan och gjorde den sevanliga tvära svängen till höger.
Då försvann marken helt enkelt. Jäkla isfläck! Och hel--tes j--la snö som gjorde att jag inte såg isen.
Drog rätt ner i marken med höften före.

Inga stora rörelser med nedre delan av kroppen resten av den här fantastiska dagen. Går och drar vänsterbenet efter mig, ungefär som Quasimodo.

Tur att Guldlock kunde hoppa in istället för mig på klasserna i kväll. (Tanken föresvävade mig faktiskt en hel timme att jag skulle kunna köra ändå och liksom bara jobba med ett ben och ena sidan... folk fattar väl att man ska använda hela kroppen även om inte instruktören gör det?)

Nån föreslog farbror doktorn och röntgen. 
Pfft... I morgon bitti kör jag spinning. Basta! Förhoppningsvis kan jag lyfta benet från golvet när jag vaknar.

Se så - nu håller vi alla tummar, tår, hårstrån, andan och allt annat som kan hållas att jag studsar upp ur sängen i morgon. Ja, du med, fuska inte nu!


Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0