Din tolkning säger allt om dig

Var bara tvungen att kolla varför många i bloggvärlden gått bananas vad gäller några bilderna som Isabella (aka Blondinbella) lagt upp.

Eh. Jag ser en snygg blond tjej i bikini som ser ut att må störtskönt i en helt underbar omgivning som jag näst intill skulle offra en hand för att befinna mig i när jag tittar på termometern och den visar -12 grader här hemma.

Inlägget har, i skrivande stund, 1259 kommentarer. Etttusentvåhundrafemtionio dito.

Alltför många av dessa menar att dom ser ett fetto på bilderna. Ungefär så, om man klumpar ihop de elakaste och mest korkade jag orkade plöja mig igenom.

Dom som inte ser en vacker människa som ser ut att må strålande på dom här bilderna tycker jag ska gå och undersöka skallen för ni är inte friska nånstans. Ni måste få hjälp, för er egen skull.


Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0