Balls

Har gjort bollar. Såna där mörka. Typ.



Här är dom halvfärdiga. Och ser ut som rådjursbajs. Med kokos.




Negerbollarna klara! Men sue mig då for using the no no-word. Du får gärna kalla dom white trash brains om du vill för att kontra. Inga problem för mig - dom små läckerheterna är ju mer vita än färgade om man ska va ärlig.




Fortsatte av bara farten med muffinsbak. Bruna och vita.




Topping. Lakrits, citron, choklad, mocka, nötter, kokos, choklad och hallon (näe, där ljög jag - bara karamellfärg i det där rosa, men hallon lät bra). Rensade lite i skåpen och tog det som fanns till hands helt enkelt.

Och ungefär där stendog min inspirationsådra of baking. Annars hade man kunnat spritsa dit frostingen högst konstnärligt, det var så jag hade tänkt när jag gav mig i kast med projektet. Men här hade jag redan nått stadiet "få-färdigt-skiten-nu-då-och-vem-fn-kom-med-den-här-idén?".




Nöjd ändå. Jag tänker kvantitet. 30 st som med glädje kommer att fylla sitt syfte.

Ngerbollarna är förresten Bittans fel, måste jag säga till mitt försvar, eftersom det var hon som förde dom på tal i går kväll. Annars hade jag aldrig kommit på tanken!




Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Anonym

nyttiga med solrosfrön.....

2012-02-06 @ 20:40:12
Morrat av Leffe

Vad gott och nyttig det ser ut, du kan ju öppna ett eget kondotori :)

2012-02-06 @ 21:03:03
Morrat av Åsa

Anonym: Pfft - solrosfrön!!!



Leffe: Ett hälsokostbageri. Kan stå utanför gymmet. :)

2012-02-07 @ 08:38:32

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0