Hur fort kan en helt vanlig måndag gå egentligen?

Stod upp som en furie i sängen klockan 05.20 i morse. Vanliga morgonrutinen i lugn och ro och gled in i panikens näste 07.20. Panik för Maddis hittade inte sin cd till spinningen. Då piggnade man till och jag var genomsvettig innan vi ens börjat trampa. 07.30 hade lugnet lägrat sig och vi kunde trampa igång. Med rätt musik, tack och lov.
Halv nio testkör jag ett nytt pass en och en halv timme med nya instruktören Ida.
Halv elva sätts gräsklipparen igång. Klar 12.45 (ja, jag har enorma ägor). Då sprang jag ändå med gräsklipparen i en kvart för att spara lite tid.
In i duschen, slänger i mig ett par mackor under tiden jag ,tar ner, viker och bär upp tvätten. Stämplar in 13.57 på jobbet och behåller lugnet, trots tidig upptäckt att jag jobbar själv sista timmen (!) vilket är pesten själv, och åker hem 22.00.
 
God natt sägs det nu. Inga problem alls att sova, det kan jag lova.
 
 
 
 
 

Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0