Är rädd att inte orka hålla uppe huvudet p g a alla hårspännen - mjukt hår är ingen hit

I morse var det mer än fullbokat på mina klasser. Nu visar termometern 25 grader, så det där fullbokade har väl rasat. Behöver med all säkerhet inte stå i dörröppningen till spinningen och skrika "--Lugna er" åt alla som tar sats likt tjurar för att rusa in och få bästa cykeln. (Tjurrusningarna händer ganska sällan faktiskt när jag tänker efter.)
Jag är i alla fall grymt taggat och ska cykla som det gäller livet om jag så är ensam i salen.
Det kommer studiebesök på core:n också. Maddis råkade droppa att hon aldrig testat häromdagen. Då fixade vi raskt till så det blir ändring på det. På core:n blir vi alltså minst två.

Nu kör vi!

Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0