Ren och pur lycka

img_6915 (MMS)

Glömde lägga upp bilden igår på hur äkta lycka ser ut. Lyckan personifierad i Maddis med en hel budapestrulle framför sig, och underbart goda pop tarts! Tjejen hela da'n, som hon brukar beskriva sig själv, helt enkelt. (Jag vet inte hur det gick till när vi tryckte i oss varenda liten smula av allt gott. Men jag vet att det låg ett lätt illamående i luften efteråt.)


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Tjejen hela da'n

Åååååh så gott det var! En liten löptur efter jobbet så orkade jag trycka 200g marabou lakrits också :P

2012-04-01 @ 15:08:04
URL: http://madeleinelindholm.blogspot.com/
Morrat av Åsa

Höll på att gå på det där med 200-gramaren, innan jag kom på att det är den där skoj-dagen i dag. För du skojar väl? Snälla?! ;D

2012-04-01 @ 15:52:59
Morrat av Madde

Man skämtar inte om choklad Åsis. Den satt som ett smäck;)

2012-04-02 @ 11:18:55
URL: http://madeleinelindholm.blogspot.com/

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0