Måste hjärntvätta mig med tvål

Jösses! Vilken match det blev. Det gjorde ni strålande killar. Tack för föreställningen IFK!

Tyvärr satt jag precis nedanför Sävehofs hejaklack. Sicka o-goa Göteborgsgubbar.



I dag hade denna infantila samling tydligen kommit till f och h i "Ordbok för rötägg". På f hade dom hittat ett ord som rimmar på titta och på h ett som rimmar på kora (eller möjligtvis förlora om man vill vara lite vitsig en dag som denna).
Dessa två ord skanderades i princip konstant under hela första halvlek. Nu känner jag mig smutsig i hjärnan, era snorungar.
Blev imponerad av att ni faktiskt lyckades uttala Wremer rätt så många gånger. Det är ju ändå liite trixigt att få till W och r där i början så det ligger rätt i munnen.
Så dåligt. Så lågt. Pinsamt lågt.
(Och då är jag ändå inte speciellt känslig för sånt där, jag brukar själv dra till med nåt könsord då och då när jag blir riktigt irriterad, vilket folk som känner mig kan intyga.)

Men som sagt. Nu vann vi. IFK vann. Hörde ni det, Sävehofklacken? Ni fick stryk. Trots ert enorma ordförråd där uppe på läktaren.

Go' handbollskväll var det i alla fall. På söndag går den femte och avgörande kvarten. I Göteborg. Huga.


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av E M M E L L Y

Måste varit kul =)

2012-04-12 @ 23:05:08
URL: http://emmellys.blogg.se/

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0