Kapitulerar för fakta

Förkylningen är på topp kan meddelas.
Jag kände mig fräsch när jag vaknade - big mistake. Sprang runt på stan i förmiddags. Första anhalten var JC för att lämna en grej till Sandra och fick kasta mig ut ur butiken näst intill mitt i samtalet när jag kände svetten börja rinna nerför ryggraden.
Därefter tog stora skosnöresjakten vid. Inte en enda butik i hela sta'n har ett par skosnören till ett par höga stövlar. Åh, vad irriterande. Svetten fortsatte lacka, huvudvärken tilltog och snoret rann mer och mer för varje butik jag besökte.

Väl hemma, efter ytterligare några svettiga ärenden, vilades det lite innan lunchen serverades vid halv två.  



Lax brukar alltid pigga upp. Men nä. Inte idag.
Avbokade mig precis från kvällens träning. Då förstår ni hur sjuk jag faktiskt är.
(Jag åt inte upp maten heller, det säger nästan mer om sjukdomsstatusen än den inställda träningen...)


Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0