Fantastiska männniskor all over

Trotsade snoret och åkte bort och tränade eftersom jag nu bestämt med Madde, hon hade aldrig trott på snor-grejen och då hade jag fått höra det till huvudet trillat av. Spinning med brun och snygg Sandra. Power med skadad men glad Martina.
Och en hel massa annat löst folk som bidrog till den där stämningen man blir så glad av.

Som av en händelse hade jag och Madde likadant Röhnisch-linne på oss. Såg att det faktiskt inte alls var till min fördel, jag såg ut som en liten dvärg med linnet slafsandes nere vid anklarna bredvid den där långa ståtliga människan vars kropp är gjord för det där plagget.

Tog ledigt från mitt kvällsskift idag. Det ska firas med en rejäl shoppingrunda. (Jag brukar komma hem med noll påsar om jag väl bestämt mig för att bränna lite pengar, tillhör mer shoppa-är-som-bäst-när-det-ekar-tomt-på-kontot-typen.)



Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Madde

Haha, en vältränad dvärg ändå ;) Men jag måste erkänna att det där linnet passar riktigt bra till 12,5kg bicepscurls ;)

2012-04-04 @ 13:35:08
URL: http://madeleinelindholm.blogspot.com/

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0