Nej då. Don't worry...

Oj. Ber om ursäkt att jag inte uppdaterat. Flera stycken har undrat om jag dukat under för det halsonda. Nix. Frisk som en nötkärna. Hade det där onda i halsen ungefär fyra timmar, sen var det bra med det. En släng av hypokondri bara.
Men tack för omtanken!

Lite körigt i dag, och nu känner jag att ögonlocken darrar på ett högst oroväckande sätt. Kommer det bara en massa bokstäver, siffror och skiljetecken på ett icke arrangerat sätt har jag däckat med huvudet på tangentbordet.

Det sista jag gör i dag är att köra en "note-to-self" att jag lagt linserna i fel behållare, så jag kommer ihåg det i morgon bitti. Vänster öga i höger och höger i vänster... ja, jag drog ihop det lite, men den som inte fattar kan skriva det i en kommentar till inlägget så ska jag förklara. 

345,,,,kkjhklyg98fh4r37e6wer5436´3++22%/(&/SExovpifwop5t8ersd


Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0