Hamstrar inför julen

Såna här kan man ju aldrig ha för många av att bjuda på, alternativt ge bort, från första advent och framåt - då passar man allt på när ICA i princip kastar dom efter en, med tanke på det sänkta pris som erbjöds.



Jag intalar mig nämligen, på fullaste allvar, att dom kommer att finnas kvar när vi når första advent.

Jag är bara så rolig.


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av E

Klart dom kommer finnas kvar till 1:a advent, du är ju plankan med karaktär ju :)

Men du skulle köpt den nya med bara mörk choklad :)

Jag såg den förra helgen men stefhan drog mig bort från den hyllan, hamnade på morotshyllan istället :)

2011-11-17 @ 20:51:40
Morrat av Åsa

E: Hmmm... men den Mörka var normalpris på - det var det ju inte värt. ;) Än lever chokladaskarna - ingen öppnad, men det var nära efter maten i dag. Morötter? Bananerna då?! :)

2011-11-17 @ 22:50:01
Morrat av E

Bananer fanns redan en hel låda hemma :)

Så länge plasten är kvar på askarna tycker jag det går bra men sen är de ju kört. Fast inte just på askarna dom klarar jag mig utan tycker bara om en sort i varje, däremot romerska bågar, mmmmmmmm

2011-11-18 @ 07:28:38

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0