Förnamn utvilad

Slängde mig på soffan framför tv:n i går kväll. Vad tittar folk på på den där burken egentligen? Hittade inget.

Fastnade till slut ändå för ett program om adopterade barn från Samoa som var riktigt intressant. Men det stördes ju hela tiden av all j-la reklam. Står inte ut med reklam och får zappa stup i kvarten för att undkomma den, vilket är oerhört stressande. Zappa runt bland en massa skitprogram tills reklamvågen i urpsprungsprogrammet bedarrat är psykiskt påfrestande menar jag.

Jag hänger alltså inte med i det där reklamsnacket heller. Ja, ni vet:
-- Har du sett den där reklamen som är sååå rolig *utvikning om vad som är kul i kombo med sjutton flatgarv*?
Näe, den har jag missat.
-- Jo, men du vet vilken jag menar *ännu längre utvikning om replikerna och skratt i kombo med knäslag*?
Näpp. Inte sett.
-- Kom igen nu *utvikning börjar...*
NEJ! Icke sett! Ok?!

Är socialt handikappad vad gäller reklam helt enkelt.

Nåväl. Nånstans bland dom samoanska barnen måste jag somnat. Vaknar med ett ryck mitt i natten och flyttar mig till sängen. 

(Mitt i natten var för övrigt 21.23.)

Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0