Det gick ju bra i det stora hela

Tackar Madde för draghjälp på spinningen i morse. Min kropp är inte gjord för rörelse halv åtta på morgonen. Inte så häftig rörelse i alla fall. Men jag överlevde. Även Madde, fast det var nära hon trillade av pinn när hennes hatobjekt i musikväg hördes ljuda i högtalarna i finalen - sånt är humor.

Nästa klass var Madde her self. Power. Och jag kände mig lite som en rockstjärna när jag äntrade salen. Alla började applådera. Nåja. Nästan. Det blev ett himla kacklande om att jag hade hittat dit i alla fall. Jag hatar power, tycker det är urtrist.
Men Madde gjorde det görsketabra - jag hade inte jättetråkigt och det är mycket bra betyg! Och mina biceps vrålar av förtjusning just nu känner jag.


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Evelina

Bra Åsa!

Kanske en repris på fredag? Eller ska vi ta sovmorgon och bara köra spinning?

2011-11-30 @ 22:02:55
Morrat av Åsa

Evelina: Jag är uppskriven på powern, men mina biceps kanske inte slutat skrika ju... ;)

2011-11-30 @ 22:14:07
Morrat av Madde

Tack Åsa! Det var ju det bästa betyget jag kunde få, att du inte hade jättetråkigt iaf!;) Sen att jag mest ville svälja mitt eget huvud för att slippa behöva lyssna på Saade på slutet är ju ett kapitel för sig.

2011-12-01 @ 21:42:01
URL: http://madeleinelindholm.blogspot.com/
Morrat av Åsa

Vassego! :) Svälja sitt eget huvud är samma som att tugga av sig armen vid nåt sånt där som man ångrar va? ;)

2011-12-01 @ 22:22:34

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0