Man ska inte applådera innan man hoppat över ån

Slår telefonnumret till frissan och tänker belåtet hur jag alldeles strax kommer att chocka hela salongen. Med att vara ute i god tid. Inte göra som jag brukar, ringa dan före dan och tro att jag får en klipptid innan Kalle Anka på julafton.

Så tänkte jag.

Men vad är det med den här världen? Ingen klipptid förrän vecka 1! Men det är ju en månad dit!

Funderar på om jag ska gå förbi adventsljusstaken. Väldigt nära. Så det börjar brinna lite grann på ena sidan av hårsvallet, bara så det hinner bli lite bränt i topparna innan jag släcker liksom. Då kanske dom akut kan klämma in mig på en klipptid av ren medkänsla.

UPDATE 15.05:
Se där ja. Tur jag inte hann fjutta eld på frisyren. Nu ringde N och sa att jag på nåder får komma dit redan i veckan.
-- Vi klipper väl så långt vi hinner, sa han innan han la på.

Nu blev jag lite nervös känner jag.

 







Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0