Kunde slutat med blåtira

Var en millisekund från att gå rakt in i en pelare på jobbet i dag bara för jag råkade snegla lite på lite muskler som rörde sig lite trevligt i ett hörn.
Sen höll jag mig bakom disken tills ägaren tog sina muskler och traskade iväg ut. För att va helt säker på att inga fler pelare tänkte attackera mig.





Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av E

Åsa, typiskt dig! Du får köra med svarta solglasögon bakom disken så du kan spana diskret utan att någon ser :)

2011-12-04 @ 20:25:32
Morrat av Åsa

E: Ja, det brukar jag göra på sommaren. Nu känns det lite smådrygt att stå där i glajjorna. Såg inte från disken, det var ju därför jag var ute på golvet och grejade med ingenting. Bara gick runt lite liksom, spatserade runt i ett rasande tempo för att se busy ut... Då kom pelaren mot mig. ;D

2011-12-04 @ 20:51:30

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0