I'm all in

Här har det blivit julstämning med versalt J.



Jag älskar julen! Trots årstiden, men det är väl julen som får mig att överleva vintern.  När den är bister vill säga. I år har den varit en fröjd i mina ögon. Och hela julen ser det ut att bli grön i år. Lycka! Vi får tycka olika som tur är. Många tycker jag är korkad som inte vill ha snö. Till er vill jag säga att jag kan ha en mistel i bakfickan under julen så ni kan kyssa mitt arsle om ni stör er.

Haft en grym dag i många avseenden och ett nytt uttryck myntades när jag skulle uttrycka mitt gillande avseende ett jobbsamtal:

-- Jag ser ljuset i påsen.

Simultankapaciteten var urkopplad, jobbade på att ta ur lite julpynt ur en pappkasse, därav blev tunneln en påse istället.

Den där kapaciteten kom tillbaka nu ikväll. Efter träningen.

Sms:
-- Nu bokar vi. Kreta.

Japp. Jag är på - har ingasom helst problem med att fokusera på både jul och resa längre fram i samma andetag.



Njutning som njutning, same same, avslappnad jul och likadan semester är en melodi jag gillar skarpt!







Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0