Darrar som ett asplöv

Dags för tandläkare i morgon. Ni som känner mig vet vad jag tycker om det. Illa. Riktigt illa. Fullt utvecklad tandläkarskräck om man säger så.

Har världens sötaste och raraste tandsköterska som klappar på handen och pratar bebisspråk med mig.

Enda smolket i bägaren är att hon börjat träna på gymmet. Och det efter att jag sist besökte tandläkaren. Vem vet, nu kanske hon vill ge igen efter alla timmar hon plågats i spinningsalen under mina pass? Ber tandläkaren få lite egentid med mig och kör med röntgenkameran med maximal strålning hundra varv runt huvudet på mig, kör en fuling att jag behöver rotfylla tio tänder bara för att se hur det ser ut när jag dör, sätter bedövningssprutan sjuttio gånger innan hon "hittar rätt" eller nån annan hämnd som dom har som interna skämt på sina fikaraster på kliniken. 

Kommer inte att somna som en stock i kväll, det är det kvitto på.

Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0