Då var klappöppnandet över




Tack och lov fick jag inte den däringa matkassen som skulle vara årets julklapp.

Åh, vad trist fenomen. Tycker till och med jag som är planering in absurdum personifierad. Tänk om man skulle få lust att spontanbotanisera flera dagar i rad i kylskåpet och bara skapa liksom. Då ska man känna tvång att följa matkassens agenda - känns korkat att inte utnyttja det som nu är pröjsat för.

Hade jag nu fått för mig att beställa veckans matsedel i en kasse kan jag ge min högra hand på att jag just den veckan genomgår en eufori att att skapa i köket.

Tackar allra ödmjukast att årets julklapp inte levererades till detta hem.



Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0