Trevlig kväll där?

På väg in till Arenan möter jag pappa, mamma, barn. Som kanske roat sig på äventyrsbadet, vad vet jag?
Pappan strögar på i bra tempo, mamma och barn har därför hamnat lite på efterkälken.

-- Där ser du... säger pappan.

-- Va? skriker mamman där hon går flera meter efter.

-- Du såg väl. Den där Marika är ju lika mullig som du...

-- Va? Vad säger du? Jag hör inte.


Sen försvinner dom utom hör- och synhåll för mig. Jag vänder mig om och ser att dom kommit fram till bilen - hela familjen samlad.
Hoppas verkligen inte han upprepade det där. När han nu hade sån tur att hon inte hörde första gången.

Hur tänkte han?



Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Spadermadame

Som vanligt -kille- tänkte inte... målar in sig i hörn!

2010-01-06 @ 23:54:11
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com/
Morrat av Åsa

Spader: Du har rätt. Inget att höja på ögonbrynen över...

Han menade förstås att det skulle va en komplimang, så lite synd om honom tycker jag ändå. Jag är ju en känslig människa. :)

2010-01-07 @ 13:06:28

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0