Ser mörkt ut

Inget meddelande om någon fixad bil i dag inte. Blir att använda benmusklerna ett tag till då.

I kväll får jag, tack och lov, skjuts till gymmet. Det räckte att gå fram och tillbaka i går i kylan. (Promenaden till jobbet i morse har jag förträngt, den var inte att leka med.)

Tack för skjutsen på förhand, Leffe!


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Leffe

Det var så lite så... Hoppas att dom fixar till din kärra tills i morgon. Annars så kan du få låna en riktig bil av mig... ;)

2010-01-27 @ 21:31:42
Morrat av Åsa

Leffe: Ska ringa och fråga under förmiddagen om den är klar. Fast först får jag ta mig till jobbet med fötterna... :(

Tsss - riktig bil. Jösses. ;)

2010-01-28 @ 06:59:48

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0