Äkta ilska

Blev riktigt förbannad i går. Ren och pur ilska passerade genom kroppen.

Gick tyvärr över till sån där otäck tycker-otroligt-synd-om-mig-själv-feeling. Men som tur är varade det bara i nån timme.

Sen var jag arg igen.

Efter att ha sovit på saken kan jag konstatera att en del människor förstår man sig inte på och frågan är om det är idé att lägga energi på att försöka göra det?




Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Spadermadame

Nä. Det är ingen idé. Men det hjälper inte. De suger musten ur en, fast de bara är till besvär. Man får använda sig av de andra i sitt liv, de som gör en pepp! Hoppas att jag är en av dem!!!

2010-01-18 @ 13:31:41
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com
Morrat av Åsa

Spader: Du tillhör absolut pepp-gruppen. Självklart! Kram :D

2010-01-18 @ 14:00:21

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0