Snart slut tack och lov

"Äntligen" börjar OS lida mot sitt slut. Är helt död av sömnbrist. 
Skippar curlingfinalen i kväll. Ska jobba i morgon. Måste sova! Trodde aldrig det skulle komma från mig... det går uppenbarligen utför för den här delen av mänskligheten.

Ska pigga upp mig med partykväll i morgon. Lite plusgrader gör susen för humöret, så jag kommer defintivt va laddad.




 

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Jerk

suck, återigen visar det sig att ditt snack om att vara sportintresserad bara är snack ;)

Självklart såg jag OS-finalen i curling..sen fortsatte jag med att se Kanada-Slovakien också..då upptäckte jag en brist i OS-sändningarna..pauserna mellan perioderna..jag lyckades somna i första..vakna till efter matchen igen..skämmes på mig..

2010-02-27 @ 17:30:19
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Ninde

Hur var utekvällen? ;)

Morrat av M

Sova kan du göra på ålderdomshemmet! ;)

Vad gör pappa vindvirvel...saknar honom här inne o hans bravader...!

2010-03-01 @ 22:02:13
Morrat av Åsa

Jerk: För att dra en parallell till hockeypausarna där så hade jag somnat mellan pausarna i stenarna i curlingen, vilket alltså hade skett direkt efter sten 1. Då var det lika bra att lägga sig bekvämt till rätta i sängen direkt, istället för att somna på soffan och inte orka flytta på sig... Otroligt svagt av dig att somna i pauserna när du nu bestämt dig att titta. DET är sportointresse ;)



Ninde: Det kommer rapport om den. Och även bildbevis om det inte krävs censurering av bilderna. ;)

2010-03-01 @ 22:11:03
Morrat av Åsa

M: Nu känns det som jag skulle behöva 48 timmars sömn, men riktigt än kommer jag väl inte till hemmet även om det är hyfsat nära... ;)

Pappa Vindvirvel är rätt lugn nu för tiden, men jag skulle kunna berätta om när han skottade snö på taket. Den är lysande... I morgon kanske. :)

2010-03-01 @ 22:14:38

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0