Jo då... så är det tydligen

För ett par veckor sen:
-- Nu är det en till som ska va med på din klass, såg du det? frågar chefen.
-- En till?! Que? Va då en till, är det manfall eller?
-- En till från Timotej alltså, hon med långa blonda håret ska va med i dag också.
Hjärnkontoret jobbar. Timotej?! Que?! Jahaaaa - gruppen alltså...
-- Va då en till... nä, jag fattar faktiskt inte.
-- Men snälla du, den ena tjejen går ju alltid på dina klasser.
Googlar lite. Jaha ja, se där ja - det stämmer ju, där är hon ju faktiskt, den söta tjejen som alltid, nästan, är på mina pass. Herregud, kändisar kan uppenbarligen komma och gå som dom vill hos mig utan att jag ens reagerar. Börjar jag bli blasé och ouppmärksam? Skärpning.


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Jerk

ååh..nästan så jag måste gå på dit pass ;)

2010-12-18 @ 19:56:27
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

Nej, Jerk, ingen idé. Hon, stammisen, är ödmjuk och rar, dom epiteten förstår inte du i alla fall. Och jag kommer låtsas som jag inte ser dig efter kommentaren där jag är så gammal så jag princip är död! ;D ;D Hahaha - jag skrattade hyfsat mycket, men inte tillräckligt - fick fortfarande luft mellan skrattattackerna! ;D

2010-12-18 @ 22:41:20
Morrat av Jerk

Det är lugnt Åsa..det är ju henne jag är ute efter..ignorera mig du ;)

2010-12-21 @ 22:45:06
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av petra

Tycker d e bra att du behandlar alla lika. Hon e ju där privat å tror hon uppskattar att få vara just det.

2011-01-11 @ 22:50:55

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0