Så bra på sånt här - tror jag


Aha - kolla här:



(Länken går inte att klicka på för det är en screen-print... typ.)

Man får ta med sig en möbel till den fullt utrustade tapetserarverkstaden - "men man måste kunna bära möbeln själv ut och in ur lokalen".
Hahahaha - jag har en bäddsoffa jag ska klä om! Jag vill se dom som bara står och tittar när jag kånkar och sliter med min bäddsoffa ut och in ur Forden vid kurstillfällena utan att hjälpa till.
Ska kursledaren skrika:
-- Neeeej! INGEN hjälper våpet med soffan. En möbel som ska bäras in själv! Om tio minuter börjar kursen. Är inte hon och soffan inne innan dess får hon stå i fönstret och titta på!


Kanske ska ta en fåtölj förresten. Man behöver ju inte alltid provocera fram reaktioner. Det kan räcka med att jag är den jag är...



Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Spader Madame

Skrattar! Morsan vill klä om några stolar, ska jag skicka dem till dig? Fasiken vad du är händig! Hur kan man bara komma på att gå en sådan kurs!

2009-09-24 @ 09:30:40
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com/
Morrat av Nollan

Bäddsoffan får min röst, absolut :-)

Okej, fåtöljen kan också duga. Men låt bli köksstolarna bara!

2009-09-24 @ 20:16:09
URL: http://absolutanollpunkten.wordpress.com
Morrat av Åsa

Spader: Haha - nej, mamsens stolar får vänta. ;) Mitt möblemang först. Har så snygga gamla möbler (2 fåtöljer och bäddsoffan) på kontoret i ljusgrön plysch (plysh, plych - hur f-n stavas det, det första var rätt va, fröken?)... då förstår du hur tanken poppat upp.



Nollan: Aaah - där sa du nåt. Har obekväma barstolar i köket. Skulle kunna sticka ut genom att ta med dom och säga att jag vill bygga upp en sittvänlig, hög, stoppad dyna på dom. Det är ett alternativ till bäddsoffan. En fåtölj känns så "icke-Åsa" på nåt sätt. ;)



2009-09-24 @ 22:34:36

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0