Paj va?

Efter tvåtimmarspromenad i solskenet med Terriern och Spanieln kändes livet helt ok. Promenaden gick i sakta mak... Njöt av vädret helt enkelt.

T tyckte definitivt jag skulle göra äpple-paj, som jag i ett oövertänkt ögonblick sa att jag funderade på.




Så blev det. Inte en. Det blev sex stycken. Jag är så husfruaktig emellanåt (läs sällan). Nu ska det inte bli som det blev med dom där tryfflarna bara... Det är svårare.


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Spader Madame

Hoppsan! Sex... Freudianskt???

2009-09-21 @ 10:07:53
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com/
Morrat av M

Bra! Så ska det va på hösten! Gör det goda pajskalet som hör till päron-pajen vettja! Dina arb kamrater kommer för evigt dyrka marken du går på!

2009-09-21 @ 13:09:24
Morrat av Åsa

Spader: Kan det va så, menar du? Ja, kanske det?! ;)



M: Nu dröjer det nog till nästa år innan det blir nån sån paj-urladdning... ;) Men goda var dom. Ja, det finns fortfarande fyra kvar. Nej, har inte ätit upp dom två som försvunnit själv. ;D

2009-09-21 @ 13:55:17

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0