Not so bad

Efter en allvarlig och näst intill hetsig diskussion under den gångna helgen med mina kamrater insåg jag att jag var den enda som inte tyckte den här mannen var att likställa med en hårboll som katten spytt upp.

Allvarligt? Är han verkligen så dålig? Jag tycker han är bra, men vet inte om jag vågar säga det längre. Kanske ska sluta med det för att inte va pinsam...








Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av H

Du är pinsam. Sluta.

2009-09-01 @ 22:16:03
Morrat av Åsa

H: Hahaha. Och din musiksmak?! Skrattar ihjäl mig... :) Men jag är snäll så jag ger inga exempel här. Schyst va?

2009-09-01 @ 22:27:38
Morrat av Spader Madame

Nu tycker ju jag inte hårboll direkt men njaaaaeeee... å andra sidan är ju inte jag någon stilikon när det gäller musik, men det skiter jag högakningsfullt i -utan blandar hej vilt, som du säkert har märkt inne hos mig! Man gillar det man gillar bara!

2009-09-01 @ 23:05:20
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com
Morrat av Spader Madame

Nu har jag lyssnat igen och låten, och ja, för all del sångaren också, är ju riktigt bra... men är han inte litet smörig och vad fasiken -gjorde han inte en duett med Carola också, är man riktigt klok då?

2009-09-02 @ 00:02:09
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com
Morrat av Åsa

Spader: Asch, lite smörig är han väl... så långt kan jag väl sträcka mig. Men uppenbarligen gillar jag smöriga killar då. ;)

Det där med Carola måste bara varit en tillfällig sinnesförvirring, för då är man verkligen inte klok!

Men den låten var rätt bra också... men det säger jag INTE till nån så det får stanna mellan oss. ;D

2009-09-02 @ 07:24:20
Morrat av Spader Madame

Absolut - ska inte berätta för någon!

2009-09-02 @ 08:34:06
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com
Morrat av Åsa

Spader: Bra. Litar på dig. :)

2009-09-02 @ 14:38:03

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0