Fira in hösten

Har inte förträngt det, men inte orkat engagera mig och det är inte alls likt mig.

Det bestämdes redan i juli att fredagen den 25 september skulle det sägas farväl till sommaren med förfest här hemma för att gå vidare till säsongens sista "Allsång på krogen" som är en sommargrej här i byn.

(Fast det kanske är roligare att tänka att hösten ska firas in... även om det inte är nåt att fira. Men det låter som man är mer positiv då.)

Terriern har engagerat sig ordentligt vet jag - nu är det kanske dax att jag också börjar:
Nån som ska med som jag inte frågat? Lämna en kommentar, ring eller maila.

Nu hinner jag inte sitta här och slappa längre - nu ska jag fortsätta engagemanget genom att ringa lite samtal och skicka ett antal mail.

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Jerk

Mja, jag är nog lite upptagen då..annars hade jag gärna följt med..

2009-09-21 @ 00:48:58
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

Jerk: Trodde du hade fria hemresor på helgerna? ;)

2009-09-21 @ 06:57:56
Morrat av Spader Madame

Också litet upptagen, men någon dag snart dyker jag nog upp i dina hemtrakter...

2009-09-21 @ 10:09:09
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com/
Morrat av Åsa

Spader: Blir garanterat fler tillfällen. Kanske när sommaren ska firas in istället, det känns mer passande för oss! ;)

2009-09-21 @ 13:56:34
Morrat av Spader Madame

Du har rätt! Något riktigt våryrekalas måste till!

2009-09-22 @ 12:39:29
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com/
Morrat av H

Satan! Jag tror jag hade platsat bland alla 20-åriga brudar. Synd att jag inte kan komma. Blir det fler tillfällen? :)

2009-09-23 @ 20:38:18
Morrat av Åsa

H: Kan, hur gärna jag än vill, inte säga emot dig... du hade definitivt gått hem. :) Men tyvärr. Efter den kommentaren blir det nog inte aktuellt med någon mer inbjudan... ;D

2009-09-23 @ 22:11:24

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0