Åtminstone en 8 på Richter-skalan

Varnar för en skaplig jordbävning när jag planar ut i soffan om ungefär 45 minuter när jag skapat färdigt vid spisen och hällt upp ett glas vin.

Nu har min sociala begåvning och lust stendött. Vill inte umgås med en enda människa till förrän om sisådär 20 år och inte heller ha en enda sak hängande över mig - nånsin. Ska i kväll grotta in mig under filten i soffan framför tv:n, tända ett hundratal ljus och fråga mig själv hur jag egentligen mår.

Veckan som gått har varit hektisk. Ur både positiv och negativ synpunkt, och jag är helt slut. Både fysiskt och psykiskt. 

Men i morgon är jag med i matchen igen! Behöver bara lite egen tid för mig själv. 


 







Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0