Visste väl att det var nåt i veckan...

Haft en kuslig känsla av att jag glömt bort något. Något inplanerat och bestämt.

Frågade Terriern om hon skulle följa med på handboll på tisdag. Nedrans tur att hon inte kunde det eftersom hon jobbar - annars hade katastrofen varit ett faktum. 

Jag ska ju gå på teater på tisdag. Det stod klart och tydligt i almanackan, och om jag bara kunde titta där då och då hade jag inte behövt ha den där kusliga känslan...


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Ninde

Oh. Vet exakt vad du menar. Lyckades glömma min gamla trogna pappersfilofax* och totalt missa en grej i förra veckan.



* I'm old fashioned. Orkar inte fylla i allt elektroniskt. Vill ha papper. Och snyggt fodral.

Morrat av Åsa

Ninde: Jag har tyvärr försökt anpassa mig till 2000-talet och antecknar numera mina doings i mobilens kalender. Det går så där som vi märker.

Fingrar nostalgiskt på kalendern som ligger i lådan emellanåt.

Du gav mig en öppning att gå tillbaka till "gamla goda tiden" när du skrev så där... Fy! ;)

2009-10-06 @ 14:53:42

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0