Svårt att höra vad jag skriver?

Mardrömsspinning kan man kalla dagens prövning. Ett pass utan mikrofon är ingen kurragömmalek direkt.
Och mikrofonen var död, stone dead! Indeed!
Jag blev lite stressad, för mitt pass bygger lite på att folk ska va allerta och hänga med i svängarna - lite svårt om man inte hörs, va?
L garanterade mig efteråt att jag definitivt hördes utan teknisk förstärkning. Min röst kanske inte nådde ända ut till omklädningsrummet men åtminstone ut till receptionen, så några problem med röstresurserna var det absolut inte.

Kanske just därför mina stämband är lite sladdriga och hela jag kraxar mig fram i tillvaron just nu.
Bästischefen skrev en kommentar på fb om att jag förmodligen bara låter sexig och rivig. 

Hmm... Sexig och rivig. Ja, för sjutton. Det köper jag.


 


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Spadermadame

Tänker så här, Spader kan ibland kallas för miss Decibel, men inte just nu då, så tyst och lugn så ibland är det någon som kollar pulsen... Visst är det bra när röstresurserna behövs, men ibland skulle jag vilja vara den där tysta, lugna hela tiden... Eller du kanske bara är så där "gapig" när du har pass!??! Då måste det vara okej...



Spader har i alla fall aldrig känt något behov av en mikrofon...

2009-10-05 @ 10:53:33
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com
Morrat av Åsa

Spader: Hahahaha - om jag kallar mig den tysta lugna ljuger jag så näsan växer... Men 200 i puls på cykeln och musiken dundrande i högtalarna - då behövs det lite hjälp av mikrofonen faktiskt. Men nu gick det ju bra ändå.



Snart har din decibelstyrka nått vanlig nivå ska du se... du kan ju inte va disabled hur länge som helst! Krya o s v, än en gång.



(Vi kanske borde skriva våra inlägg med versaler för att riktigt illustrera våra personligheter...?)

2009-10-05 @ 12:42:50
Morrat av 'röss

Kan man inte vråla "FRI CYKLING 40 MINUTER!" eller nåt?

2009-10-08 @ 15:18:12
Morrat av Åsa

'röss: Om man inte vill ha några deltagare på nästa pass kan man definitivt göra det! ;D

2009-10-08 @ 15:39:36

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0