Stopp i kanalen

En jag pratade med i veckan berättade att han höll på att rensa golvbrunnar. Då vet jag med bestämdhet att jag tänkte att jag nog borde rensa min brunn i duschen för det var inte i går det begav sig.

Synd att jag inte handlade då. I dag blev jag stående med vatten upp till fotknölarna under morgonens tvagning.

Kolla på det här:



-- Fy f-n, hörde jag bakom ryggen när jag lyft på gallret. Det där sticker ju inte jag ner fingrarna i i alla fall. Aldrig.

Nähä, vem sjutton vill göra det? Men nån måste ju... Och jag är fortfarande lätt illamående så här efteråt.

Men kolla in det här då:



Jag är verkligen en klippa att luta sig mot.


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Emma

Tss! Aldirg att du fick rent den så bra.. Erkänn att du köpte en ny.. :P haha

2009-10-03 @ 20:00:01
Morrat av Åsa

Emma: Jag fick slita som ett djur för att det skulle bli såååå rent - jag hör att du är grymt imponerad! ;D

2009-10-03 @ 21:37:47
Morrat av Spadermadame

Okej du är en händig virtuos kvinna. Jag är mest nyfiken på den här personen...



"Fy f-n, hörde jag bakom ryggen när jag lyft på gallret." Var det samme person som har fått spö i alfapet?

2009-10-04 @ 16:53:01
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com/
Morrat av Åsa

Spader: Det var en och samma person förstås... förmodligen därför det var sån ovilja att hjälpa till?



Virtuos gillar jag förresten. Det kanske jag använder vid något väl valt tilfälle - det är ok va?



2009-10-04 @ 19:48:18
Morrat av Leffe

På tal om golvbrunnar... så undrar jag om du vill förmedla ditt recept på din mumsiga och välsmakande äppelpaj... (den första bilden har absolut inte med utsendet på äppelpajen att göra, detta inlägg råkade bara hamna här ;)

2009-10-04 @ 23:29:56
Morrat av Åsa

Leffe: Hahaha, man blir inte precis sugen på äpplepaj av den där bilden du. Fixar receptet via mail under dagen... ;)

2009-10-05 @ 08:22:10
Morrat av Spadermadame

Alla Spader uttryck är fria att användas, utan avgift!

2009-10-05 @ 10:49:55
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0