Smått förbannad

Är så ilsken. Eller förbannad. Välj själv. Och det här inlägget är mellan mig och nån annan som jag inte vet vem det är.

Magkänslan jag haft beror på att:

1) Någon ringer mig från skyddat nummer, både på mobilen och fasta telefonen, och lägger på när jag svarar. Idiot! Jag hör att det är nån i luren! Samtalen började i lördags eller möjligtvis söndags... tog inte så stor notis om det från början.

2) Någon skriver korkade kommentarer på inlägg från 1800-talet härinne. Eller åtminstone på inlägg från 2008. Rena påhopp på mig och någon annan och har absolut inte nåt med inläggen i sig att göra.

Vad vill du? Vem är du? Att det skulle vara olika personer är väl inte troligt eftersom allt började på en och samma gång.

(Är det du som mailat också eller? Ja, som mailat någon vi kan kalla C? Som JAG i dag blev beskylld för att ha mailat ett urtrist mail till. Förmodligen är det du som är skyldig till det också... för alltihop sammanfaller rätt bra tidsmässigt och allt hänger ihop!)

Ge dig! Du har förmodligen nått ditt syfte - så du kan sluta nu. Bra va?

En stor idiot är vad du är. Hoppas innerligt att jag aldrig får reda på vem du är! Aldrig någonsin. Och jag är helt säker på att du inte finns i min bekantskapskrets! Fullständigt övertygad. För så låga människor umgås jag inte med och beklagar dom som gör det.

Du är hjärtligt välkommen att kommentera det här inlägget för att ge en förklaring till ditt agerande. Be my guest!



Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Spadermadame

Så djävla tråkigt! Någon svartsjuk sak förmodligen, det brukar ju vara det! Hade också en anonym kommentator för någon vecka sedan.



Visade sig att det var Essets tjejbridgepartner som gick bort sig... Hon läser allt som jag skriver, är inne 2-6 gånger/dygn och är dundersvartsjuk... Eländes elände!



Har du någon statcounter? Om inte -skaffa! Ofta mycket spännande!



Till marodören: Gör en egen blogg och skriv puckade saker i den!

2009-10-08 @ 12:56:06
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com
Morrat av Åsa

Spader: Så jävla tråkigt ja! High five på det!

Jorå, har en statcounter. Och har ett litet hum om varifrån kommentarerna kommer, men det ger mig ingen fysisk person.



Essets spelpartner måste nog jobba på den där svartsjukan du. Fast sån sjuka kan va svårjobbad vet jag av egen erfarenhet tyvärr.



PS. Tror absolut inte en marodör-blogg är en helt bra idé med tanke på vederbörandes stavning eller grammatik. Möjligtvis en bildblogg då. DS.

2009-10-08 @ 15:06:22
Morrat av Åsa

För er som frågat: Nej. Kommentarerna som lämnats finns inte kvar under de gamla inläggen, dom är raderade. Det kanske var dumt, men en del saker var bara så korkade så det blev pinsamt.



2009-10-08 @ 15:09:40
Morrat av 'röss

Men va' fan! Vad skriver människan då?

2009-10-08 @ 15:16:39
Morrat av Åsa

'röss: Nytt nick? :)

Trollet skriver en massa bullshit om saker som han/hon inte har med att göra helt enkelt.



(Kan tyvärr inte återge kommentarerna av hänsyn till andra.)

2009-10-08 @ 15:38:07
Morrat av H

Du har tagit bort min kommentar också ser jag. :o

2009-10-08 @ 17:30:25
Morrat av Emma

Wow, vilken star quality du har! Tom fått ett egen "stalker" :P Hoppas miffot lägger av!!

2009-10-08 @ 20:27:28
Morrat av Åsa

H: Ja, gjorde det i morse. Du fattar varför. Inte strö salt i såren liksom... :) Ok?



Emma: Allvarligt talat, star quality har jag väl haft såååå länge. Bara stalker'n som är new stuff. ;D

I dag har miffot varit osynligt, tack och lov.



2009-10-08 @ 21:51:29
Morrat av H

Helt ok. Ber till och med om ursäkt. Men jag kan också bli förbannad när saker inte går min väg... typ - som du brukar säga i varje mening nu för tiden. :)

2009-10-08 @ 23:10:10
Morrat av Spadermadame

Hoppas att allt har blivit lugnt nu! Svartsjuka är skitsvårt och man kan inte göra så mycket åt sådana känslor, men man måste låta bli att leva ut den på andras bekostnad. Hoppas att du får en toppenhelg!

2009-10-09 @ 12:52:23
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com
Morrat av Åsa

Spader: Tack, halvlugnt i alla fall. Du har så rätt, klok som vanligt. :)

Önskar dig en toppenhelg i storstaden också! Kram

2009-10-10 @ 07:59:24
Morrat av Åsa

Spader igen: En trevlig VECKA i storstaden ska det förstås vara. Glömde bort älskogslovet. :)

2009-10-10 @ 08:06:27
Morrat av H

Halvtaskig fredag av mig där du... :(

2009-10-12 @ 08:41:02

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0