Nerkyld till nollan

Skrattade gjorde jag absolut inte när jag stod vid sidan av fotbollsplanen i regnet utan paraply i två timmar och tittade på när Skövde AIK fick stryk av Kristianstad. Hade det varit bra fotboll hade jag kanske, trots omständigheterna, pressat fram ett litet leende, men läpparna kröktes bara vid de tillfällen jag gäspade.

Däremot asgarvade jag när jag läste det här. Det tinade upp mig lite, så nu har jag känsel i tre av tårna i alla fall. Kan inte exakt peka på varför krönikan föll mig i smaken, eftersom jag tycker Jihde är bra till skillnad från Alex. Småskrattar fortfarande...

UPDATE 26/10: Vill bara förtydliga mitt inlägg eftersom det blev lite syftningsfel i ovanstående. Jag tycker inte Jihde är dålig, men det tycker Alex - så skulle det vara.
Ja, ni fattar va. Alex äger även om vi inte tycker om Jihde på samma sätt. För visst sjutton är det väl hatkärlek Alex känner?

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Spader Madame

Skrattar också! Men kollar inte på idol...heller! Fasiken, kollar jag på tv över huvud taget längre?

2009-10-26 @ 19:10:02
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com
Morrat av Åsa

Spader: Näe - kollar inte heller på idol. Men Jihde dyker ju upp på sporten allt som oftast - det är där han är bra! :)

Du har väl annat än tv-tittande för dig. Roligare stuff helt enkelt... ;)

2009-10-26 @ 21:42:28

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0