Hate it

Efter cykelturen hem från Nautilus i går insåg jag att jag är i skriande behov av vantar. Och, dessvärre, mössa!

Gjorde en löpning runt i affärerna efter nåt varmt, snyggt och färgglatt att sätta på huvudknoppen.
Provade.
Förkastade.
Provade.
Gapskrattade.
Provade.
Svettades.
Provade.
...

...och så vidare.
Ända tills jag höll på att skrämma slag på mig själv när jag såg mig i den i övrigt ursnygga Peak-mössan. Är fortfarande darrig i benen efter min uppsyn i spegeln.
(För att inte tala om skräcken när jag såg frisyren efter möss-provar-rundan - statisk elektricitet hade verkligen gjort sitt till för att piffa till peruken.)

Insåg att jag får frysa öronen av mig den här vintern... får möjligtvis fortsätta att använda det gamla skrället, som jag inte heller ser klok ut i, helt enkelt.

Cykelvantar blev det i alla fall:







Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Weronica - Med Livet Som Insats

Jag säger detsamma! Jag fryste som tusan igår när vi körde lastbil med skolan :O

2009-10-06 @ 14:52:12
URL: http://weris.blogg.se/
Morrat av Åsa

Weronica: Det är bara att inse att vintern är här du... :(

2009-10-07 @ 14:33:10

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0