Sthlm

Snart ska jag och Terriern på boxutbildning. I Stockholm.
The issue is: Vår hållning!

Men hur är två hyfsat bra instruktörer, som ser rätt bra ut när det gäller hållningen när man kör sina pass , funtade om dom sen går ut från salen och står och pratar med varandra som två... som två... ja, hösäckar är defintivt en underdrift. Vi speglar dessutom varandras hållning så vi blir 1.20 långa.

Vi har ta mig sjutton världens sämsta hållning off stage, om man säger så. Vi måste jobba på det innan vi åker iväg. Kan inte komma till kursen som två puckelryggiga gummor och presentera oss som instruktörer från Skövde.
Nix. Terriern, vi börjar nu! Bak med axlarna fram med brösten, sträck på ryggen. Hela tiden! Inte en timme här och en timme där utan all vår vakna tid. Lägg lite böcker på huvudet för guds skull om det behövs.

Står vi inte snyggt hela nästa vecka får vi lägga vår shoppingdag i Stockholm på hållnings-träning - och det vill vi väl inte?
Jag åker inte på kurs med en Terrier som ser ut som en kuvad lejontrimmad Pudel, och jag ska absolut inte se ut som en Schäfer med ryggradsfraktur...


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av M

Precis! Skäm inte ut er! Stolta, välfriserade, graciösa afgahnhundar ska de´va!

2009-11-26 @ 08:56:43
Morrat av Spadermadame

Ni kommer att slå huvudstadens män med häpnad... Förresten är hållning svårt -ju! Har lagt in bild på jackan..

2009-11-26 @ 13:31:35
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com
Morrat av Åsa

M: Hahaha - graciös afgahnhund är väl det sista vare sig jag eller H kan förknippas med va? ;D

Ska försöka att inte skämma ut oss, men det blir nog svårt.. :)



Spader: Inte helt säker på att jag tror på dig där... ;) Svårt ja - det är ju såååå skönt att bara slappna av liksom.

Aaaa - ska kolla direkt.

2009-11-26 @ 17:32:23
Morrat av Emma

Oh shit, ska du leda boxning?! Herrejävlar vilket mördarpass jag anar att det blir du!!:)

2009-11-27 @ 10:20:17
Morrat av Åsa

Emma: Njae... inget fast pass till våren, men kanske hoppar in som stand-in. ;) Till hösten kanske?! Då får du klippa naglarna å va me!

2009-11-30 @ 08:27:48

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0