Stackars...

Tycker verkligen synd om lilla mamsen. Hur jobbigt har hon det inte?

-- Allt bra? (SMS från mig vid lunch.)

-- Nästan lite väl tufft du. 28 grader och stekande sol, knappt man orkar släpa sig ner till poolen.

Klart jag unnar min kära mamma sol och värme. Jag är bara bitter. Det kommer över mig när jag tittar ut genom fönstret och ser 9684 nyanser av grått...




Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Spader Madame

Det är svårt för de äldre...



Du har förresten tur, Spader ser inga nyanser i det gråa, bara sörja...

2009-11-23 @ 21:06:20
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com
Morrat av Spader Madame

Det är svårt för de äldre...



Du har förresten tur, Spader ser inga nyanser i det gråa, bara sörja...

2009-11-23 @ 21:07:09
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com
Morrat av Anonym

Spader: Hahaha. Jag försökte bara låtsas vara positiv i min bitterhet med det där med nyanserna... Tyckte det lät så illa med "tittar ut genom fönstret och får huvudet nerkört i en kolsäck".

2009-11-23 @ 21:27:17
Morrat av Åsa

Spader: Det med kolsäcken var det jag som skrev...

Varför trilskas det?

2009-11-23 @ 21:28:22
Morrat av Spader Madame

Det är väl som med mina dubbla inlägg, skit bakom spakarna? PUSS!

2009-11-24 @ 00:14:31
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com
Morrat av Evelina

ta och beställ hem lite sol till skövde åsa. be mammsen ta med lite sol hem i väskan till oss, här regnar man ju snart bort

2009-11-25 @ 15:42:38
Morrat av Åsa

Spader: Här är aldrig skit bakom spakarna... morr, inte hos dig heller!



Evelina: Har fört över lite pengar till mamsens konto så hon kan ta övervikt på planet hem med solsken. Hoppas verkligen inte hon glömmer den packningen på hotellet. Men då har vi nån att skylla på iofs... ;)

2009-11-25 @ 22:49:50

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0