Haha - tur det inte var jag

Efter dagens gympa-pass ger sig M av från lokalen. Jag är kvar för att köra ytterligare ett pass.
Efter några minuter kommer M traskandes tillbaka in i salen. För att lämna tillbaka "stretch-mattan" hon burit med sig ut.
Hahahaha - hon var på väg hem med den! Sånt är jättekul, så man kan absolut inte låta bli att kommentera det förstås. Ännu roligare när M tyckte det var skitpinsamt när jag högljutt uppmärksammade det hela. Ja ja, det får jag snart tillbaka, så jag skäms inget.

Om det varit jag som kommit så långt som ut från salen med mattan hade den garanterat följt med ut hela vägen ut till bilen och hela vägen hem... ingen hade sagt något, bara tittat, undrat och konstaterat att: Japp, hon är verkligen konstig den där människan.
Och själv hade jag undrat varför det ligger en stretchmatta i hallen.


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av M

Ha, ha...ja, så dumt det kan bli ibland!(Jag var väl extremt trött e passet naturligtvis!) Förresten matchar inte träningsmattan min hall så den får vackert stanna i träningslokalen...

2009-11-26 @ 08:52:20
Morrat av Åsa

M: Jättetrött förmodligen.

I hallen nä, men du kan ju starta ett eget gym i annexet... ta en matta varje gång liksom. ;)

2009-11-26 @ 17:37:39

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0