Solsken

Glad i hågen satte jag på mig mina nya solglasögon i morse, eftersom vädret glädjande nog krävde såna i dag. Extremt fula faktiskt, men dom kan med fördel användas när man har en riktigt dålig dag men akut behöver åka och handla. Döljer hela fejset lika bra som en påse över huvudet.





En mössa hade varit pricken över i eftersom mitt hår är bad, bad, bad! Det blir inte bättre av att hårfönen håller på att lägga av. Den kör några sekunder, sen stänger den av sig - överhettningsskyddet som har lackat ur kanske? Efter några snabba borsttag med fungerande fön i morse, sa den brum och väs och la av. En svordom, och fönen slängdes i vredesmod på hallgolvet.
Rycker tag i väskan, letar reda på nycklar och tar på mig. Sen fick jag springa fram och tillbaka och släcka lampor och leta efter mobiltelefonen innan jag kom i väg.
Precis när jag ska vrida om nyckeln i låset hör jag ett vrrroooommm inifrån hallen.
Fönen som behagar blåsa igång igen. Kan vara bra att stänga av fönen i såna här lägen...

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Spader Madame

Men solen skiner i alla fall! Yippie!

2009-03-18 @ 07:15:56
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com/
Morrat av valröss

Jag gillar dom glajjorna. Ser ut som något du borde åka vespa i.

2009-03-18 @ 21:57:33
Morrat av P

haha, du är så rolig!

2009-03-18 @ 22:13:59
Morrat av Åsa

Spader: Yippiiieeeeeeeeeeeeeee! I dag har solen lyst igen! ;)



Valröss: Ja, en Vespa kanske lyfter glajsen... ;D



P: Jaså? Kul att man glädjer nån i alla fall... :)

2009-03-18 @ 23:00:52

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0