Men wtf

Inte nog med att IFK Skövde missade handbollsslutspelet i går.

Nu kommer detta: Expressen.

Jag trodde inte mina öron när jag blev upplyst om detta i telefonen för två sekunder sen!
Ska omedelbart gå och byta om till svarta sorgkläder.

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Sofie Rundlöf

Neisch va faan! Jag som diggar Vranjes så....

2009-03-15 @ 22:10:56
URL: http://sofieskrypin.blogg.se/
Morrat av Åsa

Sofie: Vem diggar inte Vranjes? Skit också. Att han nu skulle va här i Skövde ser rätt mörkt ut - för att inte säga kolsvart. Skit också.

Då kan kanske Blombäck kämpa på ett tag till, fast det vill han nog inte...

2009-03-15 @ 23:16:58
Morrat av Spader Madame

Skit också...stackars stackars dig. Jag vet egentligen inte om jag gillar någon handbollsspelare bättre än Vranjes och då gillar jag ändå några... Nä, det blir flagga på halv stång här också!

2009-03-16 @ 19:32:49
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com/
Morrat av Anonym

F-n. OK, jag förstår honom men ändå...



Vem som helst förutom Blombäck. Går inte i närheten av arenan så länge den j-a ärkemuppen har något med handbollen att göra.



FORZA SHF!

2009-03-17 @ 00:20:02
Morrat av valröss

Jahaja...nu försvann namnet igen här ovan :(



Det är halvapan Blombäcks fel.

2009-03-17 @ 00:20:58
Morrat av Åsa

Spader: Tack för din medkänsla! Jag är fortfarande lite chockad efter beskedet...



Valröss: Jösses vilket agg du har till stackars Blombäck. Är han så otäck? Han är ju färgstark i alla fall... ;)

2009-03-17 @ 06:50:58

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0